Tuesday, December 01, 2015

Lucka 1

I första luckan hittade jag en biljett till en konsert i Oslo den 11 oktober 2016!

Häromveckan citerades en av mina artiklar i en artikel om fästingar. I dag fick jag besked om att samma artikel har citerats in en artikel om kvalster...  Jag måste medge at jag inte riktigt förstår vad det är de citerar från min artikel:


"Sample size (i.e. number of measured units of the same

trait) significantly affects the accuracy not only of morphological

variability assessment, or coefficients of variation,

but also values of biological parameters. Indeed, it is impossible

to collect and observe 100% of natural variation of any

parameter. However, larger sample size can go hand-inhand

with more realistic conclusions (Sokal and Rohlf,
 

1995; Randal and Myers, 2001; Cao et al., 2003; Seddon et

al,. 2003; Peres-Neto et al., 2006; Cardini and Elton, 2007

 
Lindblom, 2009; Schneck and Melo, 2010)."

No comments: